Filmpje: 5 minute make-up challenge

Exact twee weken geleden (*) deed ik de 10 minute make-up challenge. Ik maakte toen in tien minuten tijd een pin-up look. Vandaag doe ik er vijf minuten vanaf en probeer ik een volledige look te maken in vijf minuten tijd. Of het me gelukt is zien jullie in bovenstaand filmpje. Alvast veel plezier met kijken en vergeet niet te abonneren op mijn youtubekanaal.

031

026

Gebruikte producten

Essence – my skin tinted moisturizer Light Skin
Essence match 2 cover! cream concealer
Catrice LE Candy Shock C01 Vanilla Love
Essence Kajal Pencil 01 Black
Essence Kajal Pencil 04 White
88 palette – mat
Elf wimperkruller
NYC Big Bold curl mascara
Catrice LE Mousse Blush
MAC lipstick – Modesty

Volgen jullie mij al op bloglovin

Een gedachte over “Filmpje: 5 minute make-up challenge

Geef een reactie

