New in: winterjas + OOTD

005

Mijn beste vriend in de winter? Dat moet mijn winterjas zijn. Ik krijg het al koud als ik aan sneeuw, wind en regen denk, dus zo’n lekker warme jas is voor mij is een must. De zoektocht naar een perfecte winterjas verliep dit jaar bijzonder vlot. In de C&A zag ik een blauwe mantel hangen met rode kap en ja hoor het was liefde op het eerste gezicht. Hoewel ik eigenlijk op zoek was naar zo’n groene lange parka vind ik dit model me iets beter passen. Inderdaad ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe vriend.

Vorig weekend trok ik even het bos in voor wat foto’s van mijn nieuwe jas. Wat vinden jullie, meer van dit soort outfitfoto’s in de natuur?

1

5

2

4

3

bloglovin: jlovesbeauty

4 gedachtes over “New in: winterjas + OOTD

Geef een reactie

