Wishlist: Sheinside

artikel3

Als het op kleren kopen aankomt ben ik vrij saai. Verder dan Pimkie, C&A, Forever21 en H&M gaan de merken in mijn kast niet. Daar wil ik wat verandering in brengen en dus ging ik op zoek naar enkele nieuwe leuke webshops. Toevallig kwam ik op sheinside terecht. Ik had er al vroeger van gehoord maar het is nu pas dat mijn aandacht getrokken werd. Leuke kleren voor heel weinig geld. Mijn winkelmandje lag al snel vol. Ik vrees dat een bestelling ook niet meer zo lang op zich zal laten wachten.

artikel

1. Contrast Lapel Long Sleeve Tweed Blouse €16,35 Ik heb een zwak voor bloesjes onder een dikke trui. Dit soort bloesjes passen bij elke gelegenheid en kun je eindeloos combineren. Ik vind het wel leuk zo’n blouse dat lijkt op een trui.

2. Beige Long Sleeve Hearts Embroidered Crop Sweater €17,36 Hartjes op een sweater, wie kan dat weerstaan? Ik alvast niet. Hoewel ik niet zo’n fan ben van crop tops in de winter vind ik dit model wel leuk. Lijkt me ontzettend mooi op een hoge rok of broek met hoge taille.

3. Grey Long Sleeve Heart Elbow Patch Sweater €17,12 Dit vind ik nu eens een leuke sweater. Aan de voorkant is hij heel simpel grijs met v-hals. Maar aan de achterkant zitten er twee hartjes op de ellebogen. Leuk detail.

4. White Contrast Collar Polka Dot Chiffon Blouse €17,72 Ik blijf in mijn ‘collar’ fase. Het is zo erg dat de helft van de kleren die ik koop zo’n collar bevatten. Dit bloesje lijkt me heel warm en kan je volgens mij heel makkelijk combineren. Die polkadots maken het natuurlijk af.

artikel1

5. Black White Lapel Long Sleeve Houndstooth Dress €24,38 Ik zei het al, ik ben fan van collars. Dit jurkje vind ik zo mooi. Een echte winterstof met een rustige beige collar en knoopjes. Dit soort jurkjes vind ik perfect voor dagen waar je helemaal niet weet wat je aan moet.

6. Black Contrast Lapel Long Sleeve Lace Dress €22,83 Deze lijkt een beetje op het bovenstaande jurkje maar deze heeft een iets ander model. Ik vind dit soort skaterskirts leuk staan. Het collartje is natuurlijk een groot pluspunt.

7. Turquoise Round Neck Rhinestone Embellished Slim Dress €15,40 Oké, dit jurkje kost 15,40 euro! Niet meteen iets wat ik aan zou trekken voor school maar leuk voor een feestje of een speciale gelegenheid. Die blauwe kleur lijkt me zo mooi in de winter en die ketting geeft het simpele jurkje iets extra.

Ik denk dat ik een nieuwe favoriete webshop heb gevonden. Zo’n leuke kleren voor zo weinig geld. Een meisje zou voor minder heel wat geld willen uitgeven. Welke van bovenstaande kledingstukken moet ik volgens jullie zeker kopen?

2 gedachtes over “Wishlist: Sheinside

Geef een reactie

