JlovesHalloween: Frankenstein nagels

frankentstein

Zaterdag 26 oktober, de ideale dag om mijn eerste JlovesHalloween artikel online te gooien. De komende dagen dompel ik mezelf helemaal onder in de Halloweensfeer en hoe kunnen we hiermee beter beginnen dan met een echte halloweennailart. Ik stak mijn nagels in een Frankenstein jasje gecombineerd met polkadots. Niet echt griezelig maar wel leuk voor een feestje. (en voor korte nagels)

069

066

063

Jullie zien het, de zwarte nagellak was een beetje stroperig waardoor ik niet zo’n netjes resultaat kreeg. Maar daarvoor is Halloween net zo plezant. Het hoeft allemaal niet zo strak en netjes te zijn.

Gebruikte nagellak

Maybelline New York Color Show – 754 Pow Green
Konad – white
Essence Colour & Go – 85 Galactic Black

5 gedachtes over “JlovesHalloween: Frankenstein nagels

Geef een reactie

