Mini haul: Action – Kruidvat

halloween2013 016

Om de herfstvakantie goed in te zetten besloot ik om samen met mijn zus naar de Action te gaan. Hoewel ik eigenlijk niets nodig had kwam ik toch thuis met drie spulletjes. Niet veel maar ik vond ze te leuk om niet aan jullie te tonen. Mijn Kruidvatbuit is nog kleiner. Een nieuwe poeder omdat ik deze echt nodig had. Ik mag dan wel niet veel geshopt hebben maar ik ben daarentegen wel heel gelukkig met mijn aankopen.

halloween2013 014

Laten we beginnen met de ‘saaie’ producten. In het kruidvat kocht ik de ‘all about matt powder van Essence’. Ik had dringend een nieuwe poeder nodig en ik las heel wat goede dingen over deze. Ik heb hem nu enkele keren gebruikt en ik vind hem wel fijn. In de Action zag ik een eye make-up remover van Demak up voor 0,99 cent. Oké ik vraag me af hoe ze zo’n producten aan zo’n lage prijs kunnen verkopen. Maar ik had een nieuwe make-up remover nodig, dus ik nam hem toch maar mee.

halloween2013 005

halloween2013 010

Nu het kouder wordt buiten zou ik het liefst mijn hele kamer vol zetten met kaarsjes. Het geeft zo’n knus gevoel wanneer ze dan allemaal branden. In de Action hadden ze ontzettend veel leuke theelichthouders. Ik nam een glazen potje mee waarop ‘Candle’ staat. Deze was rond 1,50 euro en staat echt leuk op mijn nachttafel. Wel heb ik het idee dat je dit soort potjes heel makkelijk zelf kunt maken. Misschien een idee voor een DIY-project. Wat denken jullie?

halloween2013 017

halloween2013 015

I saved the best for last, want kijk eens wat ik ook kocht. Tien lampenkampjes waarin kerstverlichting zit. Ik heb deze boven mijn venster gehangen en het geeft echt een leuk effect wanneer het donker wordt. Ik was eigenlijk van plan om kerstverlichting op te hangen maar deze lampenkampjes vind ik duizend keer mooier. Zo’n doos kostte trouwens rond de 3,00 euro.

Ik vind het wel eens leuk om te gaan shoppen zonder veel geld uit te geven. Voor zo’n shoppingtripje is de Action natuurlijk ideaal. Ik was voor al deze dingen samen (behalve de poeder) net vijf euro kwijt. De decoratiespullen in de Action zijn trouwens een tip voor mensen die op zoek zijn naar goedkope kaarsjes, dienbladen of leuke potten. Ik heb me echt moeten inhouden (en mijn zus trouwens ook) om niet alles mee naar huis te nemen.

3 gedachtes over “Mini haul: Action – Kruidvat

Geef een reactie

