Pictures: Dagje dierenpark

6

Een volledig artikel met dierenfoto’s op Halloween? Moet kunnen toch.

Vorige zondag besloten mijn vriend en ik om een dierenpark te bezoeken. Niet de zoo van Antwerpen of Plankendael maar wel ‘Zonnegloed‘ een kleinschalige zoo in Oostvleteren. Het mooie aan dit project is dat de meeste dieren vroeger zwaar verwaarloosd of mishandeld werden en nu een tweede kans krijgen in dit prachtige park. Omdat we gingen op een regenachtige (stormachtige) dag was er bijna geen volk en konden we de dieren rustig bekijken. Tuurlijk profiteerde ik er ook van om foto’s te nemen. Net omdat ik vind dat zo’n mooi park wat extra aandacht verdiend besloot ik om jullie de foto’s te tonen. Klaar voor een overdosis schattige dieren?

1

7

9

5

10

15

2

11

16

4

8

11

12

13

14

Hoewel het niet het beste weer was om een dierenpark te bezoeken werd het toch een gezellige middag. Het park mag dan nog niet zo bekend zijn de dieren zitten in een mooie omgeving en worden goed verzorgd. Zeker weten dat we nog eens terugkeren, al zorg ik dan voor een goed opgeladen camera want door onze last-minute beslissing viel hij plat, net toen we bij mijn favoriete dieren kwamen, de stokstaartjes. Helaas, want dat waren leuke foto’s geworden.

Wat is jullie favoriet dier?

4 gedachtes over “Pictures: Dagje dierenpark

  1. Pingback: Mijn oktober 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

