Blooper time #2

3

Als je denkt dat bloggers altijd perfecte foto’s maken. Wel dan kan ik enkel zeggen, mis gedacht. Tussen de honderden foto’s die ik van producten, looks of outfits maak zitten er wel altijd een paar pareltjes waar ik niet op mijn best sta. Het is alweer veel te lang geleden dat ik jullie deze blooperfoto’s toonde en omdat mijn bloopermapje boordevol zat besloot ik vandaag deel twee online te gooien. Want even lachen kan nooit kwaad. Klaar voor een dosis charmante foto’s? Hier gaan we.

2

Geen idee waarom ik hier zo hard moest lachen. Ik maakte deze foto zelf en verder was er niemand thuis. Is het triest dat ik de slappe krijg van de domme dingen die ik doe? Nah, blijkbaar vind ik mezelf grappig en lachen is gezond toch? 

4

Ik heb mijn roeping gemist. Haha, hier wou ik foto’s maken van mijn zelfgemaakte bloemenkrans en de zelfontspanner ging sneller af dan gedacht. Ik was dus niet aan het bidden, eigenlijk heb ik geen idee wat ik aan het doen was.

5

Doe de monkeymove. Ooit al eens een een aapje met bodybutters gezien? Wel volgens mij moet dit er zo uitzien. Haha charmante pose.

1

Ik word blij van aardbeien, een beetje te blij zoals je ziet op bovenstaande foto. Ogen dicht en een brede glimlach, gezellig.

089

Is het nog steeds Halloween? Mijn ogen half dicht en een bewegend gezicht. Zo zie ik er dus uit als een geest. 

6

Neen, Jody neen, geen duckface. Haha als het poseren soms niet zo goed  gaat begin ik gekke bekken te trekken.
Met zombie-achtige duckfaces als resultaat. Hoezo niet sexy?

7

Bloggen net nadat je wakker bent geworden, geen goed idee. Hier zie je de slaap nog in mijn ogen zitten.

8

Ik probeerde een leuke intro foto te maken voor de waxstrips maar die foto’s werden geen succes.
Kan het nog minder enthousiast?

9

Er bestaat ook zoiets al te enthousiast zijn. Jullie zien nog net niet wat ik die dag gegeten heb.

10

Leuke foto toch? Tot die rare krul haar voor mijn gezicht kwam te hangen. 

191

Behalve dat mijn hoofd niet op deze foto staat heb ik één van de raarste poses ooit.

177

Ai, ik wou Babette lokken maar hier lijkt het alsof ik staand sta te slapen. Again, heel charmant.

11

Oogjes dicht en breed lachen, dit lijkt mijn standaard pose geworden.

204

Jieha, het cowboygevoel kwam hier in me naar boven.

Dit waren voor deze keer meer dan genoeg blooper foto’s. Leuk om even terug te zien. Mijn bloopermapje is terug leeg en kan terug gevuld worden met nieuwe blooperfoto’s. Al zal dat niet zo moeilijk zijn. Nog een fijne zaterdag!

7 gedachtes over “Blooper time #2

Geef een reactie

