Mijn oktober 2013

pp

Het is vandaag alweer de laatste dag van de herfstvakantie. Morgen terug naar school dus, maar daar wil ik nog niet aan denken. Vandaag doe ik helemaal niets en hou ik een echte luie zondag. Inclusief nieuwe pyjama en een tv-serie marathon van How I met your mother, new girl en the big bang theorie. Een heerlijke dag dus.

Hoe kan ik zo’n luie dag beter inzetten dan gezellig met jullie even terugkijken naar wat ik de voorbije maand allemaal uitgespookt heb. Ik mag dan niet zoveel foto’s gemaakt hebben het was een drukke maand vol leuke momenten. Ik  vierde enkele verjaardagen, was twee jaar samen het vriendje en had mijn eerste examen voor school.

2

Ik zette oktober in met een bezoekje op open bedrijvendag aan Dovy keukens. Niet om een keuken te kopen maar wel voor een opdracht voor school.  Toen we erheen reden leek het net zomer. Het bedrijf zelf vond ik niet zo speciaal, leuk om een keer te zien maar niet meer. Kurt Rogiers daarentegen was wel een leuke verrassing. Net als de goodiebag die alle vrouwen kregen. Inclusief een heleboel snoepjes. 1

Toen het wat kouder begon te worden leek dit me het perfecte moment om de rode lipstick en nagellak boven te halen. Ik droeg mijn haar ook steeds weer in een hoge knot. Het zit zo makkelijk en staat ook nog eens leuk. Nu mijn zus thuis is met zwangerschapsverlof komt Babette niet meer zo vaak langs. Het was dus dubbel genieten toen ze enkele middagen bij me bleef terwijl ik zat te studeren.

4

Het was ook de verjaardag van het vriendje en mijn metekindje. De verjaardag van het lief vierden we gezellig met een etentje. Het metekindje kreeg een lekkere bumba taart. Niet te geloven dat hij al drie jaar geworden is. Op het feestje werden enkele heel charmante foto’s genomen. Inclusief deze met de schoonbroer die niet zo graag met me op de foto wou.

3

Nu de dagen kouder worden leek het me fijn om mijn dekbed te veranderen in een iets donkerder exemplaar. De vrolijke bloemetjes werden vervangen door een geruit zwart exemplaar. Heerlijk zo’n fris opgemaakt bed. Mijn nagels kregen ook een donker kleurtje (merk je dat ik echt in de winterstemming ben?) en ik besloot even krullen in mijn haar te maken. Helaas mijn haren zijn gewoon te dik voor krullen en dus waren ze er na tien minuten alweer uitgezakt.

pi

Voor school moest ik heel wat leren. Ik had enkele testen en presentaties. Maar het leren ging wat vlotter met mijn dikke warme sloffen aan. Het werd ook weer tijd om mijn sieradenrekje uit te mesten. Geen idee hoe het komt dat ik mijn juwelen niet netjes kan houden. En oktober was ook de maand waarin ik overal hartjes op ging tekenen want ik was twee jaar samen met het vriendje. We hebben het trouwens gevierd met een lekkere pitta.
collage

Ik vind bossen zo leuk en gezellig in de herfst. Ik kwam dus op het idee om enkele outfitsfoto’s te maken in het bos. Het was wennen en wat vreemd maar ik vind ze wel leuk geworden. Onderweg kwamen we ook een hele boel paddenstoelen tegen. Ah ik hou van bos in de herfst.

PicMonkey Collage

Oktober is halloween maand en ik kon eindelijk mijn halloweenlooks online zetten. De eerste poging tot een sugar skull was geen succes, een tweede poging leek er meer op. Ik maakte ook een iets minder enge look. Het is geen alledaagse ding om me zo op te maken maar stiekem vind ik het super om te doen. Nu ga ik me storten op feestlooks want ja ik kan het eindelijk zeggen, we kunnen beginnen aftellen naar kerst.

pi

Tijdens de storm van vorig weekend ging ik samen met mijn vriend naar een dierenpark (klik). Het was echt geweldig om zo’n park voor ons alleen te hebben, al was het door de wind en regen een beetje koud. Gelukkig kwamen de dieren wel naar buiten en konden we ze voederen en foto’s nemen. Die lama op de foto was trouwens ontzettend lief.

pi

Voor de herfstvakantie begon had ik mijn eerste examen, het ging volgens mij heel goed en ik ben er vrij zeker van dat ik een voldoende gehaald heb. Goed begin dus om de vakantie in te zetten. Tijdens de vakantie ging ik trouwens winkelen en vond ik een ontzettend leuke pyjamabroek vol konijntjes. En ik ontdekte dat mijn favoriete programma terug op de tv is. Rok en Rol is een soort blog maar dan in de vorm van een tv-show. Na een week afleveringen zit mijn hoofd vol met dingen die ik wil maken.

Dit was mijn oktober, november wordt een even drukke maand. Het is sint-maarten, er staat een verjaardag gepland en kan eindelijk beginnen aan artikelen voor de feestdagen. Al moet ik vooral even focussen op school want op dit moment gaat het prima en dat wil ik zo houden. Zo en nu kan ik beginnen luieren. Wat doen jullie op deze laatste vakantiedag?

2 gedachtes over “Mijn oktober 2013

Geef een reactie

