What I love – oktober 2013

pp

Elke maand worden we overspoeld met ‘favorieten van de maand’ artikelen. Leuk om te lezen maar ik wou even wat anders proberen. Als het jullie bevalt komt er vanaf nu elke maand een ‘what I love’ artikel online. Gewoon een bericht vol dingen waar ik in oktober dol op was (en ben). Hier gaan we.

11

Make-upjes/ parfums en accessoires

1

2

3

Wat een klus om mijn favoriete make-upjes uit te kiezen. Ik ontdekte de voorbije weken zoveel nieuwe producten dat ik mijn lades echt door moest nemen. Enkele make-upjes vielen hard tegen, anderen hebben mijn hart volledig veroverd. Hierboven zie je alle producten en dingen waar ik momenteel niet meer zonder kan. Veel budget met onder andere essence, maar ook een heerlijk staaltje Yves Saint Laurent parfum.

pp

 

Kleren met dierenprint

 

oo

Op mijn pyjamabroek staan konijnen en ik heb een t-shirt waarop een mopshond staat. Ik begin dieren op kleding steeds leuker te vinden en ik merk dat het ook steeds meer in het straatbeeld verschijnt. Kijk trouwens even hoe schattig die muizenslofjes zijn.

kk

Breien

^p

Hoe suf het ook mag klinken, momenteel ben ik mij aan het verdiepen in de wereld van de breinaalden. Mijn sjaal is nog niet af en het lukt me sinds kort pas om steken op te zetten. Maar ik vind het leuk en binnenkort heb ik een eigen unieke sjaal (met fransjes), super toch!

Ziezo een hele lijst vol dingen waar ik van hou. Nu ga ik even verder met mijn sjaal (willen jullie hier een artikel over?). Wat is jullie favoriete ding van de voorbije maand?

 

Een gedachte over “What I love – oktober 2013

Geef een reactie

