Mijn outfits of the day 2013

Vorig jaar deed ik het voor het eerst (klik). Een artikel vol outfits die ik in het voorbije jaar aanhad. Omdat we bijna kunnen aftellen naar 2014 leek het me leuk om dit opnieuw te doen. Omdat ik in 2013 een slechte blogger ben geweest, niet zoveel outfits als in 2012 maar er zitten toch een paar leuke tussen. Ik beloof niets maar ik doe mijn best om het in 2014 iets beter te doen. 

Ik merk dat mijn kledingstijl het voorbije jaar iets serieuzer geworden is. Ik kocht mijn eerste blazer en bloesjes en vestjes overheersten mijn kleerkast. Ook merk ik dat ik meer jurkjes aandeed en mijn jeans iets meer aan de kant liet liggen. Mijn favoriet van 2013? Dat moet mijn waterfall skirt zijn. Ik ben nog steeds verliefd op deze koraalroze rok en ik vind hem zo zomers en vrolijk. Welke outfit vinden jullie het leukst?

PicMonkey Collage1

PicMonkey Collage2

PicMonkey Collage3

 

4 gedachtes over “Mijn outfits of the day 2013

Geef een reactie

