My new love: Pandora

PicMonkey Collage55

Ik ben zo’n persoon die het heerlijk vind om dingen te verzamelen. Vooral wanneer er een herinnering aan hangt. Die oude nagellak van Dior kan ik niet weggooien want die ik kreeg ik ooit van mijn zus en als ik zou kunnen werd ik full-time fotograaf zodat ik alle leuke momenten in mijn leven op foto zou kunnen vastleggen.

Ik was dan ook ontzettend gelukkig toen ik een doosje van Pandora onder de kerstboom vond. Een armband die je helemaal zelf kan ontwerpen met bedels waar een betekenis aan hangt. Het is een project voor de komende jaren want Pandora is niet van de goedkoopsten maar mooi is het wel.

11

13

Hier is hij dan, mijn armband. Hij komt in een leren witte doosje die volledig past in het interieur van mijn slaapkamer. Dubbel score want ja ik ben zo iemand die de doosjes niet kan weggooien (zei ik al dat ik moeilijk afscheid van spullen kan nemen?).

De armband is zilver en zit niet vast om mijn arm. Ik ben hier heel blij mee want deze armband beweegt heerlijk mee naarmate er meer bedels rond zullen hangen. Inderdaad, comfort boven alles.

12

Wat ik zo mooi vind aan Pandora armbanden? De eenvoud die ze uitstralen en het feit dat je nooit twee dezelfde armbanden zult vinden. Ik heb al even opgezocht welke kant ik uit wil met mijn armband en ik vond honderden verschillende kleurencombinaties en bedels. Al denk ik dat ik zo min mogelijk kleur wil en ga voor een armband die ik binnen tien jaar nog steeds even mooi vind als nu.

PicMonkey Collage

16

Voorlopig nog maar één bedel en dit is hoe het eruit ziet wanneer ik hem om heb. Eindelijk een armband die rond mijn dunne pols past en die makkelijk zit. Ik heb die hele armcandy hype nooit begrepen maar ik moet toegeven dat ik beetje bij beetje begin te snappen waarom velen armbanden onmisbaar voor hun outfit vinden.

Ik hoop dat er in 2014 enkele mooie momenten zullen passeren die ik kan verzilveren met zo’n bedeltje. Want dat is toch de reden waarom ik zo dol ben op mijn armband. Mijn mooiste herinneringen zal ik altijd overal mee naar toe kunnen nemen.

 

 

Een gedachte over “My new love: Pandora

  1. Ik vind Pandora armbanden ook héél erg mooi, jij hebt er een hele mooie! Spijtig dat ze zo duur zijn, anders had ik er zeker al één🙂 En ik herken het dat je niet graag spullen weggooit, herkenbaar!

Geef een reactie

