Elf lipstick – charming

152

Het jaar loopt op zijn einde en ik bedacht me opeens dat ik jullie mijn favoriete lipstick van 2013 nog niet had laten zien. Als je mij al langer volgt weet je dat ik gek ben op roze lipsticks en al eeuwen op zoek ben naar de perfecte budget roze lipstick. En ja hoor, ik heb hem gevonden. Het is er eentje van elf, kost één euro en heeft de naam Charming.

134

De lipstick komt in een plastieken zilveren huls met doorzichtige details. Goedkoop, niet zo stevig maar hé prima verpakking voor een lipstick van één euro. Ik vind het trouwens altijd een pluspunt wanneer je kleur van je lipstick door de huls kunt zien. Dit bespaart alvast heel wat zoekwerk.

Nog een pluspunt is dat de dop stevig vastklikt op de huls. Dit is iets wat mijn andere goedkopere lipsticks niet altijd hadden, met heel wat geplette lippenstift in mijn tas. Wel merk ik dat de lippenstift wat ophoopt in het doorzichtige deel van de huls. Jammer, maar dat is zowat het enige negatieve dat ik kan bedenken.

128

Wat ik ook fijn vind is dat de lipstick geen overheersende chemische geur heeft, hij ruikt zelf lekker naar aardbei.Geen subtiele geur maar persoonlijk vind ik hem niet storen.

De lipstick zelf is ongelofelijk zacht. Hij smeert goed uit en glijdt over je lippen wanneer je hem aanbrengt. Persoonlijk breng ik hem het liefst aan met een borsteltje zodat ik hem precies kan aanbrengen. Want door zijn creamy structuur kan dit soms wel een probleem zijn.

PicMonkey Collage1

2344

‘Charming’ is een kleur die heel moeilijk te beschrijven valt. Het ene moment zie ik een mooie zachtroze kleur, het andere moment neigt hij iets meer naar de rode kant. Het lijkt alsof het licht een invloed heeft op de kleur. Wat ik wel zeker weet over deze lipstick is dat hij prima kan voor school of werk. Maar omdat hij toch niet zo subtiel is, staat hij ook prachtig bij een iets opvallendere look.

Net dat maakt dat deze lipstick één van mijn favorieten is op dit moment.

158

Ben je nog op zoek naar een mooie lipstick om je look voor oud en nieuw mee af te maken of zoek je nog een mooie roze kleur voor in je stash. Dan is het deze dat je moet hebben. Enig minpuntje is dat je hem online moet bestellen. Al is deze webshop heel betrouwbaar en is de service prima.

Te koop via elf voor één euro.

6 gedachtes over “Elf lipstick – charming

  1. Pingback: Favoriete producten 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

