Favoriete beautyproducten 2013

PicMonkey Collage

Het is zo ver hoor, het laatste artikel van 2013. Vanavond vier ik voor het eerst samen met familie en hoewel het nog wel enkele uren duurt voordat ik mag aftellen heb ik er nu al zin in. Hopelijk staat er jullie ook een gezellige fijne oud en nieuw te wachten. Maar voor we aan feesten denken overloop ik even mijn favoriete beautyproducten van 2013. Het afgelopen jaar heb ik enkele producten gekocht die zo de vuilnisbak in konden, maar ik kocht vooral hele fijne producten. Zowel high end als budget.

Voor ik aan het echte artikel begin wil ik even mijn excuses aanbieden voor de slechte kwaliteit van mijn foto’s. Het bleef de hele dag donker en dus wilden mijn foto’s niet lukken. Dus lieve zon, na oud en nieuw verwacht ik je terug hoor.

DSC_0097

Foundation/ concealer/ poeder/ blushes

Het  voorbije jaar ben ik mij meer gaan verdiepen in de gezichtsproducten en vond ik een nieuwe favoriete gezichtspoeder. Tot enkele maanden terug gebruikte ik enkel de Skin Finish compact powder van Catrice maar helaas werd deze uit het assortiment gehaald. Toen ontdekte ik de Essence all about matt fixing compact powder en deze gebruik ik nog steeds met plezier. Verder zie je nog de Essence match 2 cover cream concealer en de personal blend foundation van Elf. Hierover kunnen jullie nog een review verwachten.

Op blush gebied heb ik twee grote favorieten. ‘Love Joy‘ en ‘Cream Soda‘, beiden van MAC maar met een andere finish. ‘Cream Soda’ is trouwens de beste aankoop van het voorbije jaar geweest. Ik heb heel hard getwijfeld of ik hem wel zou kopen maar goddank heb ik het wel gedaan, want na al die maanden vind ik hem nog steeds prachtig.

DSC_0099

Mascara / oogschaduw/ oogpotlood

NYC was dit jaar mijn grote held als het op mascara’s aankomt. Vooral de ‘Big Bold Curl mascara‘ heeft mijn hart veroverd. Al was ik er in eerste instantie niet zo tevreden over. Een andere favoriet is de Show Time mascara. Voor oogschaduw heb ik in 2013 het meest mijn Naked palette erbij genomen. Na al die jaren blijf ik verliefd op dit palette. Waarschijnlijk zet ik 2 en 3 op mijn wishlist voor 2014. ‘Original‘ van Sleek was een kleine miskoop want hij zat in een ander doosje en dus kocht ik hem zonder ik het wist. Maar ik heb hem er heel vaak bijgenomen en ik heb enkele kleuren die ik niet meer zou kunnen missen. Dus uiteindelijk was het een aangename vergissing.

Voor oogpotloden merk ik dat Essence steeds beter wordt. Ik gebruik dagelijks hun zwart oogpotloodje en hij werkt prima. Mijn andere liefde is de Stays no matter what eyepencil in de kleur 07 Whipped white frosting. Zonder deze zou ik niet meer kunnen. Hij is een vast item geworden in mijn dagelijkse make-up en het is één van de mooiste highlighters die ik heb.

DSC_0104

Lippenstift / Lipgloss / Lippotlood

Van deze heb ik er het voorbije jaar het meest gekocht. I love lipstick en dus was het echt moeilijk om mijn favorieten te kiezen. Ik ben helemaal into roze lipsticks en nu ik ze zo zie lijken ze best op mekaar. Van links naar rechts ‘Mai Billsbepaid – The Balm‘ ‘Modesty – MAC‘ ‘Charming – Elf‘Frozen Rose – Catrice’. Wat mij ook aangenaam verrast heeft was de Essence Stay Matt Lip Cream ‘Velvet Rose’. Deze zit tussen een lipgloss en een lipstick in en zijn matte finish maakt hem ongelofelijk mooi.

Van lipgloss heb ik maar twee favorieten. Beiden van Park Avenue en ik vind ze geweldig omdat ze niet zo hard plakken als andere lipglosses. Verder mijn favoriete lippenbalsem ‘Glow Tinted lip balm van Essence’ en een lippenpotlood van Catrice in de kleur ‘Very Berry‘. Mijn favoriete kleurtje voor deze winter.

DSC_0090

Wat was het moeilijk zeg om mijn favorieten te kiezen. Maar één ding is zeker, ik heb in 2013 ontzettend veel mooie en fijne producten ontdekt. Hopelijk kan ik dit volgend jaar ook zeggen.

Fijn oud en nieuw en ik spreek jullie in 2014.

 

Een gedachte over “Favoriete beautyproducten 2013

Geef een reactie

