Nails: New Years Eve 2013

DSC_0023 (2)1

Gelukkig nieuwjaar!! Wel ik hoop dat jullie er allemaal een geweldige avond/nacht op hebben zitten en het nieuwe jaar goed hebben ingezet. Hopelijk wordt 2014 een knaljaar met heel veel mooie en speciale momenten.

Maar voor nu, even een terugblik op gisterenavond want ik toon jullie mijn ‘New Years Eve 2013 nails’. Eigenlijk droeg ik ze al van zaterdag want toen moest ik naar een feestje maar stiekem vond ik ze zo leuk dat ik ze gisteren gewoon wat bijgewerkt heb.  Hé, dat moet kunnen. Ik combineerde twee glitternagellakjes met een echte glitterbom als resultaat. Geweldige combinatie, al zeg ik het zelf.  Ik ben trouwens heel benieuwd wat jullie gisteren op je nagels hadden.

DSC_0015

OPI ‘Up Front & Personal’ – Essence ‘Gold fever’

DSC_0002

DSC_0005

DSC_0010

DSC_0022

Prettige feesten en een geweldig 2014!
facebook twitter instagram

Een gedachte over “Nails: New Years Eve 2013

Geef een reactie

