Wishlist: High End make-up 2014

wishlist 2014

Ik ben altijd een persoon geweest die impulsief winkelt. Ik vertrek nooit met een lijstje en dus kom ik meestal thuis met dingen die ik eigenlijk niet nodig had. Herkenbaar? Inderdaad.V ooral met make-up is dit zo. Meestal kom ik thuis met een goedkope lipstick waarvan ik er al 30 liggen heb. Daarom wil ik 2014 gebruiken om wat orde in mijn stash te brengen. Mijn veel te grote verzameling van goedkope make-up wil ik langzaam vervangen door een kleine beperkte collectie van mooie goede make-up. Want sparen voor een product is minstens even leuk als 20 impulsieve aankopen die ik daarna niet meer gebruik. Om me extra te motiveren heb ik een klein lijstje opgesteld met producten die ik het komende jaar hoop te scoren.

1. Dior rouge lipstick Elke keer ik voor de Dior counter sta moet ik mezelf inhouden om geen prachtige lipstick te kopen. Ik vind ze zo mooi en de swatches die ik heb opgezocht zien er prachtig uit. Die jaar mag ik er eindelijk eentje van mezelf kopen.

2. Clinique chubby stick lip balm Deze zijn ondertussen al even te koop maar ik blijf de swatches geweldig vinden. Vooral de felle kleuren vind ik prachtig. Het mag nu nog winter zijn, in de lente vind ik zo’n cleane oogmake-up met fel roze lippen één van de mooiste looks. Daarom dus zo’n chubby stick lip balm.

3. MAC palette Ik heb veel te veel losse oogschaduw die ik nooit gebruik. Daarom lijkt het me leuker om te sparen voor zo’n gepersonaliseerd mac palette. Het palette zelf kost iets van zeven euro en die kun je dan aanvullen met kleuren die je zelf mooi vind.

4. Urban Decay – Naked palette 2/3 Een palette die ik dagelijks gebruik is het Naked palette van Urban Decay. De cover is kapot aan het gaan en de oogschaduws zijn flink gebruikt en er zijn al heel wat pans te zien. Daarom dat het misschien tijd wordt om één van zijn broertjes te kopen. Ik twijfel hard tussen het Naked palette 2 of 3. 2 lijkt vrij hard op het eerste palette terwijl 3 een iets ander kleuren palette bevat. Al zijn ze beiden prachtig.

5. MAC powder blush Ik heb drie blushes van MAC en ik vind ze geweldig. Dit jaar wil ik een natuurlijke lichtroze kleur kopen.

Zo dit is mijn lijstje. Beperkt maar daarom net haalbaar. Het wordt moeilijk hoor om me niet meer te laten gaan in het Kruidvat maar dan krijg ik er natuurlijk wat voor terug. Wat staat er op jullie wishlist voor dit jaar?

4 gedachtes over “Wishlist: High End make-up 2014

Geef een reactie

