Picture time: terugblik op 2013

PicMonkey Collage1

Hallo iedereen. Vanaf volgende week terug een gewone picture time, maar het leek me wel leuk om nog één keer terug te kijken op het voorbije jaar. 2013 was voor mij een jaar waarin er heel veel gebeurd is. Heel veel leuke momenten en ook wat domme onhandige momenten. Vandaag toon ik jullie mijn favoriete foto’s van het voorbije jaar en vertel ik gewoon waarom 2013 zo’n topjaar was. Veel leesplezier en een fijne zondag. Ik ga vandaag genieten van het zonnetje en er gewoon een rustige gezellige dag van maken.

januari

Januari 2013 zal voor mij altijd die maand blijven waarbij het maar niet stopte met sneeuwen. Wist ik veel dat er toen nog meer sneeuw zou vallen. Ik moest toen even niet naar school en dus besloot ik mijn slaapkamer te schilderden en behangen. Ook begon ik me meer te focussen op mijn rijlessen en genoot ik met volle teugen van mijn maandje vakantie. Op bloggebied was het in januari heel stil want er kwamen maar twee berichten online. Oeps.

februari

Februari was een drukke maand. Er waren heel veel verjaardagen die we vierden met leuke kaartjes en gezellige feestjes. Ik werd 21 en ik kreeg voor het eerst in mijn leven een bos rozen. Ook werd ik ingeschakeld als hondenoppas en moest ik terug naar school. Verder hield ik me bezig met leren autorijden en leren want het bloggen stond nog steeds op een heel laag pitje.

maart

In maart had ik meteen vakantie. Het begon weer heel hard te sneeuwen en het leek alsof het volledige land plat lag. Op een dag werden de lessen op school geannuleerd omdat het gewoon onmogelijk was om op school te geraken. Het was dus een heel erg koude maand. Ook werd mijn hondje opeens heel erg ziek. Ze moest in spoed geopereerd worden en het was even schrikken. Ze moest dus even rondlopen met een gips vol kippen maar gelukkig werd ze snel weer rond en gezond. Verder bestelde ik mijn eerste poeder blush van MAC en ging ik naar Alex Agnew. Ook kreeg ik weer zin om te bloggen.

april

In April werd het weer warmer en vierden we gezellig met de familie Pasen. Ik ontdekte de felle lippen en ik genoot van het lentezonnetje. Verder begon het autorijden goed te lukken en stortte ik me op school. Ook ging ik samen met het lief naar een galabal en lukte het me om bijna een volledige maand te bloggen.

mei

Mei was een hele drukke maand. Het werd nog warmer en we gingen met de familie voor een paar dagen naar zee. Ook vierden we moederdag met een gezellig etentje en ging ik voor het eerst sinds heel lang bowlen. Ook gingen we heel vaak wandelen met de hondjes, genoten we van het warme weer en moest ik studeren. Ik kreeg ook opeens last van barstende hoofdpijn en ik moest voor het eerst in mijn leven een nachtje in het ziekenhuis blijven slapen. In mei bestond mijn blogje twee jaar.

juni

Juni was de maand van mijn examens, maar ik maakte ook tijd om te genieten van mijn pauzes. We genoten van de natuur en we gingen hardlopen. Iets wat ik bijna een volledige maand volgehouden heb. Maar juni was vooral de maand waarin ik tante werd van Leon en waar ik me eindelijk zeker begon te voelen achter het stuur van mijn auto.

juli

In juli ontdekten we een gezellige cocktailbar aan zee en stond ons weekend in teken van de rally. Het werd onwijs warm en de eerste ijsjes werden bovengehaald. Ook ging ik werken en hadden we gezellige etentjes. Ik kocht een nieuwe bril en ik maakte een gaslek van wel heel dicht bij mee. O ja, ik behaalde ook mijn rijbewijs en het bloggen zat weer in een dipje.  

augustus

In augustus kocht ik eindelijk iets waar ik al lang van droomde, mijn eerste spiegelreflex camera. Ik genoot van mijn maandje vakantie, moest onverwacht gaan werken en zat voor een paar weken aan zee. Ook ging ik samen met het lief een dagje naar gent en vertrok één van mijn vriendinnen op Erasmus naar Finland.

september

In september begon mijn school terug en dus was ik vooral op de schoolbanken te vinden. We ontdekten geocachen en we gingen wandelen in een bos. Ik werd opnieuw tante, van een meisje dit keer en ik leerde de basis van de naaimachine. Mijn blogje bleef nog steeds leeg.

oktober

Oktober was heel regenachtig en het was tijd om de winterkleren aan te trekken. Mijn metekindje werd 3 jaar en het lief was ook jarig. Ik moest steeds meer werken voor school en het lief en ik waren helemaal alleen in een zoo. Oktober was verder een rustige maand.

november

We vierden Sint-Maarten met heel snoep en een gezellig etentje. Mijn nichtje en neefjes groeiden heel snel. Ik werd ziek en ik begon opnieuw te breien. We gingen enkele keren naar Brugge  en mijn resultaten op school werden steeds beter waardoor het bloggen nog niet steeds niet lukte. 

december

In december werd mijn nichtje gedoopt, werd ik ziek en ging ik naar het ijsculpturenfestival en stond alles in teken van kerst en oud en nieuw.

2013 was een druk jaar. De familie werd uitgebreid en ik leerde heel wat nieuwe leuke mensen kennen. School lijkt ook eindelijk te lukken en ik heb besloten om te genieten van de kleine dingen in het leven. Hopelijk wordt 2014 ook zo geweldig.

Geef een reactie

