Review: Guhl shampoo

1

Nu ik mijn haar laat groeien vind ik het belangrijk om het goed te verzorgen. De dode punten worden er tijdig van afgeknipt en een verzorgende shampoo is onmisbaar geworden. Ik gebruik al even ‘de rijke voeding’ en de ‘vochtherstellende’ shampoo van Guhl en omdat ik beiden zo fijn vind heb ik vandaag een review voor jullie. Veel leesplezier.

2

Guhl Vochtherstel Shampoo

Mijn haar is aan de droge kant en kan dus wel wat extra verzorging gebruiken. Deze shampoo werkt voor mij prima. Mijn punten voelen minder droog aan en splijten minder snel dan voorheen. Het lijkt alsof mijn hele haar veel gezonder aanvoelt en minder snel vet wordt. Iets waar ik met andere shampoos wel sneller last van had. Ook ruikt deze shampoo superlekker. Deze lijn bevat babassu-olie en komt in een perzikkleurig flesje.

3

Guhl rijke voeding shampoo

Deze lijn komt in lichtroze/parelkleurige flesjes en net zoals de vochtherstel shampoo ruikt deze shampoo heel lekker naar bloemen. Hij voedt mijn haarpunten en zorgt ervoor dat ze niet zo droog aanvoelen. Ook merk ik dat mijn haar er zoveel gezonder uitziet wanneer ik het met deze was. Mijn haar pluist minder en voelt ontzettend zacht aan zonder het er vettig te doen uitzien.

5

Ik heb mijn favoriete shampoo gevonden hoor. Mijn haar kan groeien zonder dat het er beschadigt uitziet. Nog een groot pluspunt is dat je een ontzettend kleine hoeveelheid shampoo nodig hebt om je volledige haar te wassen. Ze mogen dan niet de goedkoopste zijn, ze zijn ontzettend zuinig. Heb je net als ik droog pluizig haar dat wat extra voeding kan gebruiken. Wel dan is dit je holy grail op shampoogebied.

Prijs: 6,09 euro
Te koop: kruidvat

2 gedachtes over “Review: Guhl shampoo

Geef een reactie

