2017 – sunday afternoon


De ultieme zondagmiddag in de winter is er eentje met de pyjama aan, onder een warm dekentje in de zetel. Voor me een knetterend vuurtje en een leuke film op tv. 
Maar soms slaag ik er toch in om me in een gewone jeans te wurmen, dikke trui aan, wandelschoenen gestrikt, klaar om een winterwandeling te maken.

Koude oren, rode neus, modderige schoenen, een gelukkige hond, prachtige vergezichten, maar vooral een heerlijk gevoel, alsof je even de wereld aankunt. 

De volgende keer dat ik weer geen zin heb ook maar iets te doen moet ik even terugdenken aan die heerlijke boswandeling. En wie weet overtuig ik mezelf dan weer voor een nieuw avontuur. 

Dit schreef ik vorige zondag neer, na een lange wandeling met het lief en de hond. 

Geef een reactie

