new booties + outfit of the day


Hoewel ik heel erg van schoenen hou vond ik maar geen botten die men voetjes tijdens de aankomende koude winterdagen zouden warm houden.
Ofwel stond het model me niet aan of ik vond men maat niet terug of ze waren gewoon veeel te duur – ik bedoel 200 euro voor een paar schoenen, really?? –

Net toen ik begon te vrezen dat ik de winter op mijn slofjes zou moeten doorbrengen vond ik gisteren mijn droombottjes.
Ik ben momenteel nog zo in de hemel dat ik vond dat ze hun eigen blogbericht verdienen. En omdat het zo’n mooi weer was besloot ik om er meteen een ‘outfit of the day’ bij te gooien..

Voor de foto’s klik op lees verder

 

Aangezien ik tot maandag in vakantie ben is deze outfit of the day vrij casual.

Broek: Pimkie
Trui: Forever 21
Sjaal: winkeltje in Gent
Bottjes: Gekocht in Bent

 

4 gedachtes over “new booties + outfit of the day

Plaats een reactie