If I was a rich girl.. wishlist 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bron: weheartit

2012 is nog maar net begonnen maar mijn wishlist van spulletjes die ik komend jaar wil kopen is al goed gevuld.. Allemaal duurdere dingen waar ik voor zal moeten werken en sparen, waarschijnlijk zal ik een groot deel nooit kopen maar hé het is dan ook niet voor niets mijn ‘if I was a rich girl.. wishlist’.

allereerst wil ik het komende jaar iets van NARS kopen. Het is een make-up merk waar ik al een tijdje benieuwd naar ben. Een beetje prijzig maar wat ziet deze oogschaduw er leuk uit! Nars Duo Eye shadow – Tzarine (Prijs sephora: 34 euro)

Het voorbije jaar heb ik de beste make-up aankoop van het jaar gedaan, mijn naked palette van UD. Het nieuwe zusje van dit palette komt nog aan bod in mijn wishlist maar een ander palette die ik zeker wil is het 15 Year Anniversary Eyeshadoc collection. 15 goed gepigmenteerde oogschaduw, I want!! (prijs Sephora: 48 euro)

Het make-up product die ik het komende jaar wil ontdekken is blush. Momenteel heb ik er nog niet veel in mijn bezit en ik moet bekennen dat ik blush niet vaak opheb. Deze Coralista blush van benefit lijkt me zo mooi. (prijs Sephora: 32 euro)

Essie is sinds kort te koop in Ici Paris en Di, ik beken dat ik al een paar keer heb staan genieten van al die heerlijke kleurtjes nagellak. Ik hoop om in 2012 enkele van deze lakjes te kopen. 1 kleur die ik zeker wil, muchi muchi, een heerlijk zacht roze kleurtje. (Prijs: +- 11 euro)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik zei het daarnet al, het palette van mijn voorbije jaar was het naked palette. Omdat ik door dit palette de ‘nude look’ ontdekt heb wil ik zijn zusje ook! Het naked palette 2, binnenkort te koop (prijs: rond de 50 euro)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dat was alles op beautygebied, niet echt veel ik weet het. De reden hiervoor is omdat ik besloten heb om even gek te doen. Inderdaad ik ga mij een apple macbook air aanshaffen. Ik moet het momenteel doen met mijn oldtimer laptopje en voor school is dit altijd handig. ideaal moment dus om in deze schoonheid te investeren.

Ziezo dit was mijn wishlist van 2012, wat zijn jullie grote wensen van aankopen voor het nieuwe jaar?

9 gedachtes over “If I was a rich girl.. wishlist 2012

  1. Ik heb ook al lang een naked pallete op mijn wishlist staan, maar twijfel toch nog over de prijs…
    Dan maar wachten tot ik jarig ben zeker 🙂
    Leuke post!
    xxx

  2. NAKED PALETTE!! Hoor je al die Nederlandse bloggers over hun too faced kleine palette voor 40 euro.. nou ik koop voor de prijs veel liever dit palette! Leuke wishlist, ik wil ook een laptop! xxxx

  3. Pingback: 2017 – dreams do come true | jlovesbeauty

Plaats een reactie