2017 – dreams do come true

fullsizeoutput_7

Ik weet nog perfect dat ik enkele jaren geleden spaarde voor mijn eigen Macbook. Ik zag het al helemaal voor me dat ik mijn blogjes ging typen met zo’n prachtige laptop op mijn schoot. Voor school moest ik mijn centjes in een Windows-computer stoppen en eigenlijk heb ik toen de droom om mijn Macbook te kopen opgeborgen.

En nu een heleboel jaren later is mijn laptop die ik destijds kocht volledig uit elkaar gevallen (neem dat maar heel letterlijk) en besloot ik in een hele impulsieve bui die droom toch weer naar boven te halen. En hier zit ik dan, mijn eerste blogje te tikken op mijn eigen Macbook. Gek hoe het leven kan lopen toch!

En dat bewijst nog maar eens dat je nooit mag stoppen geloven in je dromen, hoe gek en onbereikbaar ze ook lijken. 5 jaar geleden toen ik mijn “if i was a rich girl-wishlist” schreef had ik nooit kunnen denken dat ik vast werk zou hebben, verloofd zou zijn met een hele lieve jongen, een huis aan het bouwen zou zijn en vooral niet dat ik echt de stap zou durven zetten om zo’n speciaal iets als een Macbook te kopen.

En nu ga ik verder met het ontdekken van de wondere wereld van mijn nieuwe laptopje want dat is nog heel hard wennen. Haha!

 

 

Een gedachte over “2017 – dreams do come true

Plaats een reactie