Persoonlijke update

Als dit artikel online staat heb ik net mijn achtste examen achter de rug. Nog een weekje leren en dan heb ik vakantie tot halfweg september. Een grote stimulatie om nu even goed te leren als je het mij vraagt. Omdat dit weekend iets rustiger was voor mij besloot ik om enkele artikelen voor mijn blog vooruit te schrijven. Kwestie dat jullie toch een beetje up to date blijven van mijn momenteel heel erg saaie leventje.. Neen grapje, hoewel ik de meeste tijd achter mijn boeken doorbreng kan ik mijn leven absoluut niet saai noemen. Tijd voor een persoonlijke update.

Ik begin met mijn examens. Zoals ik al zei heb ik al acht examens gemaakt en ik heb het gevoel dat de meeste wel goed gegaan zijn. Maar mijn gevoel zit niet altijd goed dus het wordt wachten op de resultaten. Morgen heb ik nog een iets zwaarder examen en dan volgen er nog enkele ‘iets makkelijkere’ examens. Het einde is dus in zicht.

De komende weken zullen trouwens heel druk worden, mijn zus trouwt binnen minder dan een maand en achter de schermen zijn we al druk bezig met het voorbereiden van de vrijgezellenavond. Ik ga niet verklappen wat we zullen doen aangezien ik niet weet of mijn zusje meeleest, maar ik denk dat het een heel geslaagde middag, avond zal worden. Dat mijn zus trouwt wil ook zeggen dat ik nog een maand heb om juwelen te vinden die bij mijn jurkje passen. Een iets moeilijkere taak dan ik dacht, als er iemand een webshops weet met leuke juweeltjes, links zijn altijd welkom!

Nu ik wat tijd had heb ik flink vooruitgewerkt voor mijn blog. Er komen heel wat nieuwe artikels aan en mijn hoofd zit nog propvol met ideeën die ik wil uitwerken. En dan wil ik jullie nog even bedanken! Mijn blog is de laatste tijd zwaar verwaarloosd geweest maar toch zijn mijn bezoekersaantallen niet gedaald en blijf ik nieuwe bezoekers en reacties krijgen. Heel erg leuk!!

Ziezo ik duik voor de laatste week mijn boeken in, blijven duimen en ik zie jullie vlug.

Jody

4 gedachtes over “Persoonlijke update

  1. Wat leuk dat je zus gaat trouwen, ben heel benieuwd hoe jullie beide eruit gaan zien! 😀 Succes met de laatste loodjes, maar gelukkig zijn de zwaarste dingen al achter de rug. Keep up the good work!

Plaats een reactie